wierszyki - wierszyki milosne

Odp: Kto pisze wiersze i piosenki?

Piszę dużo fajnych piosenek rap hip hop i wiele innych.
Wierszyki lubię pisać tak jak piosenki:na urodzinki,miłosne,z okazji dnia dziadka,babci,mamy,taty.
Najbardziej lubię pisać wierszyki o przyjaźni.
20-01-2011 14:01

Jak zerwac z chlopakiem

Mam taki maly problem. Co prawda sama sobie z nimi zawsze radze ale i tak chce poznac wasze zdanie na ten temat. Mam chlopaka z ktorym jestem pol roku i juz nie chce z nim byc. Troche mi sie znudzil i prawde mowiac to wole innego. On jest we mnie strasznie zakochany, pisze mi wierszyki milosne, mowi ze jestem jego najwiekszym szczesciem i ze nie wie co zrobi beze mnie. Kiedys gadalismy nawet o zareczynach, slubie. Dla mnie t byla zabawa ale on sie chyba za bardzo wkrecil w to. Chce z nim zerwac ale boje sie troche, bo nie wiem co on ze soba pozniej zrobi. Poradzcie cis.
pozdrawiam:)
17-07-2007 09:38

Najlepsze są skojarzenia

Myślę, że to jeszcze za wcześni na naukę tabliczki mnożenia, ale taki maluch ma przecież wielką wyobraźnie. Najlepsze są wierszyki np. gdy gruszki dojrzeją trzeba je zjeśc, bo 7x8 jest 56. Niech pani układa te wierszyki z dzieckiem, niech zadecyduje, czy to mu się podoba. Uczcie się razem, bo maluch mają wielką pamięć, ale niestety są niesforne.
18-04-2005 15:25

Polceam Ci stronę, z której korzystam przy kazdej nadarzającej się okazji:
http://strony.aster.pl/zyczenia/milosne.htm

Jest świetna.

Pozdrawiam
Misty
29-03-2006 21:20

Problem z rozmowa ??

wielkie dzieki za pomoc!! mam jeszce kilka pytan nie wiem jak ja gdzies zaprosic ? gdzie ? i kiedy zapytac ja o chodzenie ?? A jak z opisami na gadu pisac jakies milosne ? moze o niej cos ??
24-06-2008 18:29

brak tematu

moze sproboj sobie je zaspiewac albo cos w tym stylu mozesz ewentualnie wymyslac jakies wierszyki lub wykuc sie kilku slowek i wszedzie zapisywac i robic ich coraz wiecej
14-04-2005 18:28

Ha ciekawe! Mozesz mu powiedziec "szaleje za toba" i nie bedzie to wyznanie milosne. Albo rownie dobrze mozesz mu powiedziec "pociagasz mnie", "intrygujesz", interesujesz". chociaz wedlug mnie najlepiej by brzmialo intrygujesz mnie.
13-04-2006 15:51

Znacie jakieś mroczne wierszyki na walentynki?

Poszukuję jakiś wiersz na walentynki do przyjaciółki .
Ona słucha tylko Ciężkie brzmienia i nie wiem jaki wierszyk wpisać w kartkę . :(
Pomożecie ? Byłabym bardzo wdzięczna :*
03-02-2012 16:28

Jak to osiągnęliście?

Witam tzn co zrobiliście że dziewczyna na której wam zależało jest z wami.??

mi zależy na jednej i ona traktuje mnie jakoś tak zimno (znamy sie krótko) ale to mi dodaje motywacji i chce o nią walczyć co mogę robić? wierszyki ? każde go dnia sms na dobranoc? pomóżcie
15-03-2008 18:43

Odp: Jakie życzenia świąteczne?

istnieją przeciez strony wpisujesz w google wierszyki życzenia świąteczne i masz
moj email : milena59@buziaczek.pl
możecie pytać absolutnie o wszystko a ja postaram się odpowiedzieć:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
pozdrowionka pa!!:):):)
27-12-2007 17:53

Teksty o milosci

Chcesz wysyłać komuś romantyczne wierszyki? Gotowe? Może lepiej samemu coś wymyślić? Jakieś zdania wychodzące prosto z Twojego serca? Ja też nie umiem pięknie pisać ;) wcale nie muszą się rymować itp., ważne, żeby była to prawda...
03-01-2006 14:53

Odp: Jaki prezencik??

moze cos romantycznego??:

list milosny, ale taki prawdziwy, nie wierszyki przepisane z internetu!!!
a koperta duzo nie kosztuje :D:D
ja bym sie bardzo ucieszyla z takiego prezentu ;) ]
tylko ze nikt mi nie ma takiegi dac;(;(;(
ale to juz nie na miejscu
mysle ze prezencik sie uda :)
pozdrawiam papa
16-03-2008 16:09

Wiersz dla przyjaciółki ?

Mam pytanko znacie jakieś fajne wierszyki które można wysłać przyjaciółce gdy ta jest smutna bo ciężko takie znaleźć a bardzo by mi się teraz przydały byłbym wdzięczny za jakieś odpowiedzi z góry dzięki i pozdro dla wszystkich ;)
11-05-2008 21:05

Ccy to jest dobry pomysł?

spotykac sie mozna nic nie zaszkodzi... moze jej napisac zze ja bardzo lubisz czy cos w tym styu, wysylaj jej jakies fajne wierszyki na dobranoc moze czasem jak wstaniesz wczesniej napisz jej esa milego na powitanie xD dziewczyne da sie czasem szybko zlapac xD
26-03-2008 13:36

urodziny

ja bym zrobila zydelek!!! zydelek to jest takie siedzonko z kawalka pnia, na ktorym cala ekipa,znajomi wyskubuja cos fajnego-teksty,wierszyki,zyczenia...mozna tez pomalowac w jakies wzory lub na jeden kolor1 sprawa jest swietna,polecam!
24-05-2005 16:37

gazetka klasowa

mamy w klasie gazetkę <na ścianie> nie jako prasa tylko jako kawał steropianu na ścianie nie mam pomysłów na nowy temat na tej gazetce raczej o wiośnie dlatego proszę o wierszyki, rysunki i wszelkie pomysły na adres zaneta695@interia.pl lub w odpowiedz.pl
pozdrawiam myszka@
11-06-2007 15:35

hmmm no wiesz sprubuj cos sam wymyślic;)..nie mówie odrazu żebyś wierszyki wymyślał ale poprostu napisz coś od serca i tyle jakaś mała zagadka;) albo coś w tym stylu...napisz że ci sie podoba i chciałbyś ja bliżej poznac i jesteś nieśmiały,może wymiana nr gg???czasem dobrze zacząć od rozmowy na gg ;)...narq..pozdroo
28-02-2006 23:11

Piosenki na zakończenie 1 gimnazjum!!!?

Macie poze jakies pomysły czym zakończyc pierwsza gimnazjum, klase, nie wiem moze jakas piosenka, lub jakis tekst podstawony do nowoczesnej piosenki, albo przedstawienie, wierszyki, nie wiem , pomóżcie prosze!!!!!! Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!!!!!!
25-02-2009 11:07

problemy milosne

mam bardzo powazny problem nie z nauka ale z sama soba potrzebuje odpowiedzi psychologa

mam chlopaka ktory nie wiem czego ode mnie chce mowi ze mnie kocha ale wydaje mi sie ze jemu chodzi tylko o lozko. moze mi sie tylko wydaje ale......
nie zgadzam sie na jego propozycje ale on sie na mnie obraza mowi ze jezeli go rzuce to sie zabije ale ja nie chce z nim chodzic co mam robic jak mam z nim o tym porozmawiac prosze pomozcie
27-06-2005 01:22

Miłość

Ja mam dość poważny problem zakochałem sie w dziewczynieo 3 lata młodszą jest naprawde fajna. Nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego kwiaty spotkania wierszyki poprostu wszystkiego. Przez rok próbuje o nią walczyć i nic choć wiem ze coś do mnie Czuje Tylko sie boi tego co może z tego wyniknąć pomóżcie ?
15-11-2006 23:01

Milosc

Ja mam dość poważny problem zakochałem sie w dziewczynieo 3 lata młodszą jest naprawde fajna. Nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego kwiaty spotkania wierszyki poprostu wszystkiego. Przez rok próbuje o nią walczyć i nic choć wiem ze coś do mnie Czuje Tylko sie boi tego co może z tego wyniknąć pomóżcie
15-11-2006 22:53

Miłość

Ja mam dość poważny problem zakochałem sie w dziewczynieo 3 lata młodszą jest naprawde fajna. Nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego kwiaty spotkania wierszyki poprostu wszystkiego. Przez rok próbuje o nią walczyć i nic choć wiem ze coś do mnie Czuje Tylko sie boi tego co może z tego wyniknąć pomóżcie
15-11-2006 22:52

To znaczy ze nie kochasz swojego aktualnego partnera z ktorym jestes skoro zalujesz ze tego nie zrobilas.

Zdradzajac zranilabys go, czy milo by ci bylo, gdyby ktos zrbil ci takie swinstwo??

Moze rozstancie sie w zgodzie, a potem bedzie czas na milosne podboje! Badzcie fair play wobc siebie.

Moze moglabys wrocic do swojego bylego partnera ( z ktorym chcialas zdradzic chlopaka i zalujesz!)

Pozdrawiam
Olcia
05-05-2006 19:19

Odp: Nie umiem...help...?

spróbuj laczyc sobie fakty w przyczyny i skutki,np. w xxxx roku stalo sie to i tamto, przez co ktostam zrobil costam komus innemu w xxxx roku
poza tym mozesz ukladacsobie wierszyki do poszczególnych dat, np.
roku dziewiecset dziewiecdziesiategoszóstego
odbyl sie chrzest Mieszka pierwszego



mysle ze to powinno pomoc
pozdrawiam :)
15-02-2008 13:23

Czy można ułożyć jakieś fajne wierszyki o Mont Blanc?

Hejka;) Chciałam ułożyć fajny wiersz na jutro o górze Mont Blanc, jak to Malczewski by napisał;( Proszę pomóżcie mi! Chciałabym może jakieś fajne stronki czy inne materiały;P Z góry dziękuję!;P
17-01-2008 14:49

Wierszyki

Potrzebuje rozwiązać taką pracę domową:
[http://img242.imageshack.us/img242/8913/14sd.jpg]
Praca na poziomie 3 gim. Może mi to ktoś rozwiązać?
Jestem tutaj nowy, ale chce zadomowić się tutaj na stałe i pomagać w miarę możliwości innym, proszę więć o wyrozumiałość. Praca potrzebna na wczoraj!
09-10-2005 16:57

Nie wiem czy znajdziesz wierszyki o "Dniu Ziemi", gdyż jest to impreza (cykliczna zresztą), zwiazana z dzialnością na rzecz ochrony przyrody. Zajrzyj na www.bocian.org.pl lub www.salamandra.org.pl, www.dzienziemi.org.pl, może coś na stronach Klubu Gaja,ale nie pamiętam adresu. Najlepiej wybrać się osobiście-najbliższa takowa impreza 24 kwietnia(więc to ostatni dzwonek na planowanie wyjazdu) na Polach Mokotowskich w Warszawie.
21-04-2005 08:12

a więc tak. Możesz zrobić tak: napisz jej smsa czy w ogóle jej się podobasz bo ona Tobie bardzo i wprost zapytaj się w nim czy masz u niej szanse. I prosisz o szczerą odpowiedź. Myślę że miłe wierszyki na dzień dobry i na dobranoc też ja wzruszą. Ale nie te z neta (bo jeśli je zna to pomyśli sobie że nie stać Cię na nic oryginalnego). Wymyśl coś sam.a i nie przesadzaj z godzinami np wieczorem o 22 a rano o 7. :D myślę że zadziała. oczywiście nie od razu ale po jakimś czasie....
03-10-2006 14:43

a więc tak. Możesz zrobić tak: napisz jej smsa czy w ogóle jej się podobasz bo ona Tobie bardzo i wprost zapytaj się w nim czy masz u niej szanse. I prosisz o szczerą odpowiedź. Myślę że miłe wierszyki na dzień dobry i na dobranoc też ja wzruszą. Ale nie te z neta (bo jeśli je zna to pomyśli sobie że nie stać Cię na nic oryginalnego). Wymyśl coś sam.a i nie przesadzaj z godzinami np wieczorem o 22 a rano o 7. :D myślę że zadziała. oczywiście nie od razu ale po jakimś czasie....
03-10-2006 14:39

Drogi zakochany. Miłośc tak szybko nie przychodzi. Powinieneś dać jej do zrozumienia że się jej podobasz. Na dobry początek zrób z siebie cichego wielbiciela. Pisz jej wierszyki, przynoś jej kwiatki ale tak by nie wiedziała że to ty. Potem zaproponuj jej spotkanie i dopiero będziesz wiedział.
Pamiętaj jeśli ona do ciebie nic nie czuje to nie rób sobie nadzieji i nie psuj tego co może być między twoim kumplem a nią. Jeśli kochasz to spróbuj odpuścić tą całą sytuację. Decyzja nalezy do ciebie powodzenia.
23-05-2007 15:24

:D :D :D :D :D :D :D
oto kilka linków:)

http://strony.aster.pl/zyczenia/na-dzien-matki.htm
http://strony.aster.pl/wierszyki/dzien-matki.html
http://katalog.onet.pl/6970,kategoria.html
http://www.logopolis.pl/smsy/na-dzien-matki.htm

odwdziecz się punkcikami DZIĘKUJE Z GÓRY:)
11-05-2005 19:30

Odp: milosc bez wzajemnosci POMOCY!!!!!!

hmm...powiem Ci tyle.
ja jetsem w sytuacji takiej jak ta dziewczyna
mnie sie nie podoba ten chlopak, któremu ja sie podobam a nawet coś więcej ...:/
ale teraz on się nie odzywa i ja tez nie.
i już za nim tesknię. Wie cmoim zdaniem dziewczyna zateskni za Tobą...
Spróbuj na niej wywrzeć wrazenie...tylko BEZ OGROMNEGO POPISU. Bo dziewcyny nie cierpia POPISÓWY CHŁOPAKÓW. Poprostu ja omotaj jakoś :) zacznij słac wierszyki na dobranoc takie ładne ale NIE CODZIENNIE!!! Bo szybko jej się znudzisz :):D
Życzę powodzenia. Edyta 15 lat. ;)
12-06-2007 21:29

Poeci baroku pisza wiele o smierci i przemijaniu. Daniel naborowski napisal wiele wierszy zwaizanych ze smiercia i przemijaniem ale nie tylko. Zaiweral tez watki milosne, ktore w gruncie rzeczy i tak szly droga smierci lub przemijania. Naborowski pisal, ze zycie to dzwiek, cien, dym, wiatr, glos, punkt czyli cos co przemija i jest nietrwale. Morsztyn pisal wiele o milosci widzanej oczomi mezczyzny. Opisywal w swoich wierszach jak milosc kobiety przemija, nie jest trwala. Wiersz "Do trupa" ukazuje nam stosunek Morsztyna do smierci. Praktycznie igra sobie z nia.
21-04-2005 21:13

Mój chłopak się zmienił?

"początki zawsze są najpiękniejsze bo chłopak się stara zdobyć dziewczynę i jest idealny a jak już ją zdobędzie to uważa, że nie musi się już starać"...
Tak dokładnie jest. Jest pewny Twojego uczucia i ze go nie opuscisz, dlatego tez mniej sie stara..
Moim zdaniem Ty powinnaś przejąć pałeczke, bo raczej on nic nie bedze robil w tym kierunku.
Kiedys on Ci wysylal wierszyki, to moze Ty teraz..?
Moze zmien cos w swoim wygladzie, np fryzure to bardziej sie zainteresuje..
Pozdrawiam
17-12-2008 22:13

Potrzebuję wesołego scenariusza na rozpoczęcie roku

...w tym roku własnie rozpoczęcie przypadło mojej klasie...i chcielibysmy, aby było ono jakieś wesołe i ciekawe.. chodzi o rozpoczęcie dla gimnazjum..zawsze nudziły mnie wierszyki i ze swojego doświadczenia wiem, że mało kogo one interesują...chciałabym, aby tegoroczne rozpoczęcie pozostało w pamięci wszystkich na cały roOoK...jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to będę bardzo wdzięczna=) możecie pisac na MarychaX@interia.pl z góry dziękuje :**
01-08-2005 12:34

jak zdobyć dziewczynę

cześć!! mam taki problem pewien czas temu była dyskoteka w mojej szkole. prawie cały czas tańczyłem z dziewczyną która mi sie podoba i na peewno ja też się jej podobam. piszemy ze sobą smsy wierszyki miłosne, wyznajemy sobie miłość, kochanie. w szkole uśmiechamy się do siebie spotykamy sie po lekcjach. w jaki sposób mam z nią rozmawiać co do niej mówić gdy jest ten moment gdy jest cisza jak ją bardziej zbliżyć do siebie jak zacząć pocałunek?? pozdrawiam prosze pomóżcie
18-10-2006 11:43

jak zdobyć dziewczynę

cześć!! mam taki problem pewien czas temu była dyskoteka w mojej szkole. prawie cały czas tańczyłem z dziewczyną która mi sie podoba i na peewno ja też się jej podobam. piszemy ze sobą smsy wierszyki miłosne, wyznajemy sobie miłość, kochanie. w szkole uśmiechamy się do siebie spotykamy sie po lekcjach. w jaki sposób mam z nią rozmawiać co do niej mówić gdy jest ten moment gdy jest cisza jak ją bardziej zbliżyć do siebie jak zacząć pocałunek?? pozdrawiam prosze pomóżcie
18-10-2006 11:40

Jak zdobyć dziewczynę

cześć!! mam taki problem pewien czas temu była dyskoteka w mojej szkole. prawie cały czas tańczyłem z dziewczyną która mi sie podoba i na peewno ja też się jej podobam. piszemy ze sobą smsy wierszyki miłosne, wyznajemy sobie miłość, kochanie. w szkole uśmiechamy się do siebie spotykamy sie po lekcjach. w jaki sposób mam z nią rozmawiać co do niej mówić gdy jest ten moment gdy jest cisza jak ją bardziej zbliżyć do siebie jak zacząć pocałunek?? pozdrawiam prosze pomóżcie
18-10-2006 11:38

Odp: Jak zdobyć dziewczynę z Klasy???

Oj chłopaki xD...No więc żeby dziewczyna na was zwróciła uwagę wystarczy że będziecie sobą i na luzie z nią gadać...
jeśli nie wiecie o czym to mozecie np.oo...szkole?co było zadane?co porabiała wczoraj?i już rozmowa się rozwijaxD mokoszek jeśli chcesz napisać jej walentynkę to zobacz w necie fajne wierszyki :D a jak boicie się zagadać do dziewczyny to weście na baardzo nudnej lekcji (warunek musi być że dziewczyna choć troche się nudzi:P)i napiszcie jej SMS:D...pozdrawiam...jak wpadnie mi jeszcze jakies pomysły do głowy to napiszę:P
22-04-2009 18:40

An meinem 40sten Geburtstag
möchte ich lachen,
möchte ich tanzen,
möchte ich trinken,
möchte ich feiern
und das nicht allein, deshalb lade ich Euch herzlich ein.
Am [DATUM] um [UHRZEIT] nach [ORT].
Macht Euch auf die Socken um kräftig bei mir ab zu rocken ...
http://www.text-welt.de/text.php?di=01/&amp;na=02&amp;ti=3&amp;bo=020008&amp;ta=&amp;ts=cs1&amp;td=16.08.2004
(to jako przykład- nie wiem które to Twoje urodziny więc w miejscu 40 wstaw odpowiednią liczbę
zerknij jeszcze tutaj: http://www.geburtstagsarchiv.de.vu/? masz tutaj różne wierszyki urodzinowe

pozdrawiam :)
04-04-2005 09:24

Valentines Day?

Hejka :*
Mam prośbę.Mamy 3 wierszyki po angielsku uzupełnić(na temat walentynek) pomoglibyście mi?
1.
I'm Roman of love,
Don't contiuse me with a ....
... is my well-know name
And i play a shooting game:
I send ... piercing hearts
to see kisses under stars.
2.
My poor ... beats just for you
and i hope that yours does too.
So i send this ...
dreaming one day you'll be mine
and ... you and me
Is the way that it should be.
3.
Our ... is all around
I can hear its gentle ...
its sweet tune is in my head
just before i go to ...
i still feel it when i wake
Valentine, don't go away!

Txtu należy uzupełnic wyrazami:
forever, love, heart, dove, arrows, Cupid, sound, bed, valentine

Ps. "..." to miejsce gdzie trzeba coś wstawić
Pozdrawiam, i proszę o szybą odpowiedź( Musze mieć to na jutro) Pleska :)
04-02-2008 14:21

ROMANTYK i dziewczyna którą kocham :(

Czesc...jak pokazac dziewczynie ze mi na niej zalerzy? Mozna powiedziec ze jestem romantykiem, ogladam filmy romantyczne (nie tylko), lubie takiej muzy sluchac, moje opisy gg sa zawsze milosne. staram sie jej ukazac w oczach i nie wychodzi mi to...A ponoc dziewczyny uwielbiaja romantykow ;/ moze cos zle robie...

dodam ze znamy sie od tak...od roku nie moge o niej zapomniec, ciagle z nia rozmawiam ale na gg tylko :( cos jakos nie ma ochoty na wyjscie z domu...
mam tego dosyc i chce jej wyznac milosc, ale wychodzi na to ze przez gg a pozniej gdy sie tym przejmie to na live porozmawiac o nas.
prosze was bardzo o rade :( ile ja juz wycierpialem przez nia ;/ gdy ja widze, spojrze w jej oczy to dostaje dreszczy, ona mnie przeraza, dreczy mnie w srodku, torturuje...
pozdrawiam! (mam 8nascie lat)
17-12-2006 23:27

jak i kiedy jej to powiedzieć??

cześć

poznałem fajną dziewczynę rpzez gadu moze tydzien temu super mi sie z nia gada mozna powiedziec ze ja bardzo ale to bardzo polubiłem, spotkalismy sie dzisaij 1 raz poszlismy do kina ale bylo jakos tak dretwom, czuje i wiem ze ja kocham ale nie wiem co ona mysli i czuje, wiem ze od czasku kiedy jej powiedziałe połowicznie (moze więcej niz połowicznie) co i jak zaczeła mieć opisy i notki na blogu wierszyki o miłości itp. Jest super dziewczyną i chciałbym z nią być, ona ma 16 lat a ja 17 (jeszcze w zyciu nie mialem dziewczyny). Co mam robić pomóżcie, pordźcie.
29-04-2006 22:57

jak i kiedy jej to powiedzieć??

cześć

poznałem fajną dziewczynę rpzez gadu moze tydzien temu super mi sie z nia gada mozna powiedziec ze ja bardzo ale to bardzo polubiłem, spotkalismy sie dzisaij 1 raz poszlismy do kina ale bylo jakos tak dretwom, czuje i wiem ze ja kocham ale nie wiem co ona mysli i czuje, wiem ze od czasku kiedy jej powiedziałe połowicznie (moze więcej niz połowicznie) co i jak zaczeła mieć opisy i notki na blogu wierszyki o miłości itp. Jest super dziewczyną i chciałbym z nią być, ona ma 16 lat a ja 17 (jeszcze w zyciu nie mialem dziewczyny). Co mam robić pomóżcie, pordźcie.
29-04-2006 22:57

Ludzie niewiem jak poderwać swoja kumpele żeby przeszła na stanowisko dziewczyny ma ktoś rade ??

Zamieszczam linki, które powinny Ci pomóc :)

http://odpowiedz.pl/11394/58/Podryw.html

http://wypoczynek.odpowiedz.pl/17450/3/JAK-quot-ZAGADAC-quot-DO-DZIEWCZYNY-.html

http://wierszyki.odpowiedz.pl/28353/28353/Odp-Jak-poderwac-dziewczyne.html

http://odpowiedz.pl/9229/3/Jak-spytac-dziewczyne-o-chodzenie.html

Jeśli mimo to będziesz miał jakieś pytania- pisz.Postaram się pomóc :P
19-05-2009 20:12

jak jej to powiedziec i kiedy

cześć

poznałem fajną dziewczynę rpzez gadu moze tydzien temu super mi sie z nia gada mozna powiedziec ze ja bardzo ale to bardzo polubiłem, spotkalismy sie dzisaij 1 raz poszlismy do kina ale bylo jakos tak dretwom, czuje i wiem ze ja kocham ale nie wiem co ona mysli i czuje, wiem ze od czasku kiedy jej powiedziałe połowicznie (moze więcej niz połowicznie) co i jak zaczeła mieć opisy i notki na blogu wierszyki o miłości itp. Jest super dziewczyną i chciałbym z nią być, ona ma 16 lat a ja 17 (jeszcze w zyciu nie mialem dziewczyny). Co mam robić pomóżcie, pordźcie.[/b]
29-04-2006 22:55

Co zrobić z tym?? a raczej z nim??

Nie ocenie czy dobrze, ale powiem Ci że nie było to głupie, też czasem śle różne wierszyki, do sąsiada np.
Fajnie jest, śmiesznie i w ogóle. Choć wiem, że Ciebie to nie bawi, bo coś do niego masz.
Heh. A co do tego, że sie zauroczyłaś, to nie mam wątpliwości. Mówisz, że piszecie dość często, albo przez jakiś czas wcale. No i jak nie piszecie, martwi Cie to i smutno Ci.

Ja na Twoim miejscu bym zakończyła Tę znajomość, po co masz cierpieć. Najlepiej skasuj jesgo nr gg i kom, chociaż jak chcesz to zapisz sobie na karteczce żeby w razie potrzeby skożystać. I kiedyś jak napisze do Ciebie powiedz o Swoich uczuciach, nie masz nic dostracenie - jedynie jego. ;/
Życie !'
pozdro.
02-08-2008 12:44

Help me...!

Chyba jestem zakochany w pewnej dziewczynie...nie weim czy mam u niej jakieś szanse...kiedys zapytałem sie jej co o mnie myśli wysła.la mi sms-a ze jestem miły, nie chwale sie, jestem dowcipny i ze fajnie sie ze mną gada! Waszym zadniem to mam u niej jakieś szanse...codziennie sms-ujemy co tydzień dzwonimy do siebie...teraz nie bo....ale wcześniej kilka dni temu chodziłem z nia i kilkoma jej kolezankami na miasto..za kilka dni tez będziemy;)..! kiedyś mi pisała ze najbardziej lubi mnie i dalej wymieniała inne miejsca..ale ze 2 miesiace tem napisała ze jestem 2..nie wiem czy pisała dla zartów czy na serio...! Piszemy sms-y na dobranoc(wierszyki) i rozne...! Co o tym sądzicie? Weźcie pod uwage to ze niby jestem "2"!

PS ...szczerze...
18-07-2006 10:36

Odp: JAK ZDOBYĆ DZIEWCZYNĘ

jestem dzieczyna :) i przedewszystkim chlopak musi byc dzentelmenem ... adorowac dziewczyny (ale bez przesadyzmu..musi byc czuly, troskliwy itd...:D zawsze znalezc dla niej czas i nie byc wstydliwym... musi zawsze on zrobic ten pierwszy krok! musi byc pewny siebie !! ale bez przedyzmu ..tylko jezeli dzieczyna tego po tygodniu nie odwzqjemni daj sobie juz spokuj bo ona barzdzej chce byc twoja kumpela niz dzieczyna... pisz smsy do niej.. wieczorem mile wierszyki:0 a bedzie twoja i w zadnym wypadku nie mow jej ze ja kochasz na pierwszej randce... tak po 2 tygodniach najszybciej jak szybciej bys jej powiedzial piomyslalaby ze robisz sobie z niej beke albo pomysli o tobie ze jestes totalnym idiota!!!!!!!!
12-08-2007 18:32

To zależy czy już jestes z nia czy nie ale co do tego czy bć wesołym czy szlachetnym to zdecydowanie to pierwsze!!! Poprostu badź miły adoruj ją ale nie za często i nie za bardzo, bo to potrafi niekiedy denerwować... Jeżeli ja kochasz wyznaj jej to.. moze ona nie odpowie ci odrazu że ciebie też kocha i nie wymuszaj od niej tego bo jej będzie nie zręcznie, tylko poczekaj, czekaj czekaj aż się doczekasz,(tylko że z tym wyznaniem miłości działa tylko wtedy jeżeli z nia chodzisz, albo jesteś z nia bliżej niż kolega) Wysyłaj jej miłosne wierszyki, tylko nie za dużo bo moze się przestraszyć,(wystarczy jeden na kilka dni:)) potem jakos poleci, badź sobą nie udawaj nikogo, bądź luzacki, wesoły, często sie uśmiechaj(ponuraki odpadają) a reszta nal;eży do Ciebie...
23-06-2005 14:36


load_avg: 1.91